Förberedelse

2010-11-17 @ 22:30:27
Jag hade lite otur idag, skulle upp och träna... glömde chippet för att komma in i träningslokalen, så hade tänkt bli hämtad av pappa snabbt och smidigt ca 40 minuter tidigare, berätta för dem att jag fått jobb samtidigt som jag blev hemskjutsad.
Dock var pappa 15 minuter från Eslöv och jag gav förslag om fika istället. köpte lite frukt så vi tog fruktsallad istället för kakor och sånt. nyttigare och godare.
Dock precis när jag betalt ringde pappa, lägligt tänkte jag, men han var fast i trafiken, en lastbil hade fastnad mitt i en rondell så han körde i typ 10-12 km i timmen.
Så jag åkte buss till mamma, för det började regna och det var uselt väder ute, blåser jättekallt.

När jag går in på gården så visade det sig att pappa kom precis hem så han kunde ha hämtat upp mig... men trist att vänta.
Så vi åt fruktsallad. åkte hem till mig, gick ut på längre promenad med vovvisarna och åkte hem till mamma och pappa, lämnade bil och hund (Kaworu-chan var kvar hemma) och gick till kören som börjar 19.00
Så jag kom hem strax före halv 10....
jag ska upp halv 6.
jag och älsklingen hade kommit överens om att hjälpas åt att städa hemma så jag har tagit en rejd samtidigt som jag lagade en bentolåda till mig på min första jobbdag!


Ris (dekorerat med gurka och morötter som är formade i hjärtan och stjärnor) den övre minilådan är det ketchup i, den undre är det äppelbitar. "spetten" består av kokta morötter och oxgrytbitar.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0