Dagens gång

2010-11-09 @ 16:00:57

Hejsan igen.
Jag är glad jag kommit igång med bloggen ordentligt nu ♥

Jag gillar inte alls när jag inte bloggade om dagarna. det känns som en del av mitt liv nu, liksom som om jag skulle klippa håret kort, det hade tagit bort en stor del av det som är mig, eller om man skulle göra som i Lilla sjöjungfrun, beröva mig talets förmåga. Jag skulle inte klara av att inte sjunga eller prata. det är alldeles för stor del av mig. Sjunga i alla fall. mitt prat ger folk träningsvärk i öronen så det ska jag inte skryta om direkt.

Jag och älsklingen spenderade stor del av dagen att titta på Formel 1 racet som var i brasilien häromveckan. Sen skrek jag på Tele2 för min outlook inte fungerade och efter 4:e kontakten så fick jag äntligen hjälpen jag behövde så nu fungerar min outlook *lycklig* Så nu kan jag söka jobb ordentligt ♥

Vi har ätit korvstroganoff till Top Gear och älsklingen har gått till jobbet han hatar. Tycker verkligen synd om han. ingen som jobbar i Lund/Eslöv/Malmö som vet någon butik som kan anställa han? När jag väl frågar. ni vet inte om någon behöver en ekonomiassistent?! Det hade hjälpt mig massor!

Jag ska sticka på min halsduk och se på animen NANA nu ♥ Hejdå på en stund.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0