Dagen lider mot sitt slut

2010-11-16 @ 20:19:05
Jag och älsklingen har ätit jättegod mat, kotletter, potatis och stekt svamp. jag tog grönsaker till.
vi såg på Top Gear till och nu sitter älsklingen och läser, jag stickar. Skall sedan titta på sista formul 1 racet i abu dhabi (eller hur det stavas) då ska jag träna samtidigt.

När jag lagade mat så fastnade yukatan så att den vassa kniven jag skar kotletterna med föll ner och snittade till sidan på min fot. det brände en massa men såret blev inte stort eller djupt. men det började blöda.

Ska sätta mig och sticka vidare, att sticka är helt underbart.

Appropå, vi har hittat två guideböcker till venedig:

första

andra

vilken ska man välja?? lite förvirrad själv. promenadboken är ju bra för man får se vad det är som är där man ska gå, hur lång rutten är, vilka butiker som finns.
Men.. det kanske blir att man bara går längs med den promenaden och då missar man sådant som man skulle sett om man strövat omkring utan att ha något mål.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0