AKB48 VS Youtube

2010-11-11 @ 20:02:34

Det är riktigt svårt att hitta musikvideos för AKB48 på youtube.
de blir "förbjudna" riktigt snabbt.

men just nu kan man lyssna på "Beginner" som är deras nya singel. dock kommer en annan ut inom den snaraste framtiden.



Den första versionen jag hittade....tycker jag är lite vulgär.... denna är en "live" version. men... tror inte ni blir lurade. Detta är inte 100% live!
men njut ändå, låten är bra.



Den andra versionen hade inslag av ett tvspel som hängde ihop med videon och de fick huvuden avkapade och sånt och en tjej började skrika våldsamt och handen forsade av blod så....lite unappropriate om jag får säga min mening.

 


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

Youtube är så bra. :D

2010-11-13 @ 22:56:51
URL: http://tvminnen.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0