Ajaj då

2010-11-21 @ 17:42:44
Jag har inte hunnit blogga idag..
Jag och älsklingen gick upp tidigt och stack till mamma och pappa, åt frukost hos dem och handlade inför festligheterna idag.

Älsklingen fyllde år förra helgen och andra delen av hans familj var här och firade honom idag. Så jag har lagat kantarellsoppa (den blev jättegod!!!) och till det nybakat bröd samt till efterrätt blev det drömtårta, grädde uppepå med riven choklad.
Jag tål inte grädde och hade bara drömtårta och 2 bitar med choklad. Lindh choklad med mousse inuti. smarrigt värre.

Nu ska vi spela lite spel och plocka undan efter all festlighet och njuta av kvällen innan jag måste lägga mig för att sova. ska ju upp tidigt.

*update* Jag är lite småsur, det verkar som om mitt inlägg inte kom in igår trots att jag uppdaterade det.. typiskt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0