Åh jag glömde berätta ♥

2010-11-14 @ 20:31:34

Älsklingens bästa vän Rhys (han är helhärlig vän) han rngde imorse 20 över 8 imorse.
skrämde livet ur mig som sov tungt.

dock hade jag missat att larmet ringt på mobilen, hade tänkt smyga upp och göra frukost på sängen, men älsklingen blev klarvaken av samtalet med Rhys.

Rhys bor i Sydafrika - Kapstaden.
Han är uppväxt i sverige men har studerat och jobbat i Kapstaden.
Han var här en månad förra sommaren, riktigt härligt här hemma. fast......riktigt stökigt också.

Men han kommer hit 16-17 december och stannar i en månad. så älsklingen är jätteglad!

Det kommer bli härligt framöver och jag blir glad för då har jag något att se fram emot när jag är nere över att jag inget nytt jobb har ännu.

16-17 december - Rhys kommer
30-2  december/januari - vi ska upp till stockholm, hälsa på älsklingens syster och spendera nyår på Yasuragi igen.
????? januari - Vi ska åka till Venedig.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0