~Vill du chansa lite~

2010-05-16 @ 16:47:46
Jag surfade runt lite på nätet och hittade denna sida.
Det är en spelsida som kallas spelbingo.

Angående om man spelar på nätet, jag tycker att det är en rolig ide, vad är inte livet utan lite risktagningar, men.. Man bör ju självklart göra det med sunt förnuft, om man köper en tialott eller kör bingo nån gång för man känner det skulle vara skoj och man har råd med det utan att det påverkar ens ekonomi.
Det är om det blir ett beroende och man gör av med mer än vad man har råd med. En familj på Lyxfällan hade bekymmer med spelande, mannen spelade bort 17000 kr i månaden. Det är inte så hälsosamt.

Men om man använder lite sunt förnuft i sitt spelande så tycker jag inte det är något fel med det.
Oh, detta var skoj, jag har velat göra en liten debatt om spelande.
Dock, tycker inte ni logo'n de har är rätt så söt?!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0