~Var nära förlora honom~

2010-05-25 @ 19:29:13
Jag fick precis reda på att min kära kusin legat på intensiven i 2 nätter.
På Lundafestivalen gav de honom fel mat, det var nötter i, inte alls mycket, jättelite. Han kände av det direkt och gick till universitetssjukhuset och 7 stycken arbetade hela natten för att han skulle överleva.

Kände mig helt tom och tårögd när min mamma berättade detta, Jag har god kontakt med min kusin men han går Musikhögskolan så han har sällan tid att prata då det är ett väldigt intensivt program han går.
Men när det är lite mer ledigt pratar vi och träffas, dock pratar mer än träffas. Vi båda har inte haft pengar att åka och hälsa på varandra.

Men är glad att min kusin mår bättre, men jag är jättearg på csn, han får inte lov att vara hemma fler dagar då förlorar han sitt csn.. Jag menar, han var nära att dö och är fortfarande hemskt svag och de kräver av honom att han ska till skolan och anstränga sig.
Kom igen, är systemet så f**ked up?!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

Hallåå söta ariena, hur rullar vardagen på? Tänkte ge mig ut och leta efter någon söt morsdagpresent, ska du kanske ge din mamma något skoj? :)

2010-05-26 @ 11:05:08
URL: http://fattybom.se
Postat av: simone

nej usch vad hemskt :/ Hoppas det går bra för honom!

2010-05-26 @ 13:54:04
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0