~Typiskt~

2010-05-30 @ 08:40:21
Jag fick med mig fel sladd så jag kan inte lägga upp när jag sjöng, fast jag känner mig lite motvillig. Men sen samtidigt.. tänk er detta:

Jag fick otroligt mycket med beröm, publiken var helt tagna av min röst. Jag hade ont i halsen, var supernervös och sjöng en låt för att utmana mig själv, tonläget var alldeles för låg för mig. Så egentligen gjorde jag ett bra jobb (förutom en ton som gör att hela min kropp värker så fort jag hör den biten)

Jag tänker sjunga in låten här hemma åt er så ni får höra hur den "ska" låta så kan ni jämföra ♥
Egentligen skulle jag inte ha lagt upp låten då jag inte är nöjd (trots att alla andra är det) men min vän Chaya-chan ville höra så jag tänker inte göra henne besviken bara för jag inte är nöjd med min prestation.

En notering, Jag sjunger INTE med halsen, men jag tar tonerna underifrån. Jag har svårt för låtar i min skarv, sjunger alltid toner underifrån på konserter, förstår inte varför. Jag har så mycket lättare för ljusare toner ♥ Ex. Jag kommer lägga upp när vi sjöng La voix (fast pappa var dum, spelade inte in hela) och jag är en av de få som kommer upp på de tonerna enkelt.

Jag kommer lägga upp låtarna så fort jag fått rätt sladd (vilket kommer bli senare idag) Men först får ni njuta av den speciella frukosten jag ordnade till mig och älsklingen igår.

Under tiden som jag fixade fruksoten drack jag Oboy med grädde i ♥

Ugnspannkaka med jordgubbssylt, fruktsallad med honungsmelon, jordgubbar, äpple, apelsin, min hade mandarin också, älsklingen hade banan.

 

Upptäckte precis att brödet vi hade hemma inte var fräscht så jag håller på och gör våffelsmet och ska testa att göra pannkakor av det ♥ Får se hur det blir.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0