~Ta-Ta-Taco-Taco-Paj~

2010-05-23 @ 20:28:13
Konstigt nog så slutade dagen med att jag bakade ännu en gång. Denna gången tömde jag vetemjölpåsen så jag måste handla imorgon.

Min paj, den är inte lika fin i färgen som de som har ost i sig. men den var jättegod.

 

Under tiden jag bakade hittade jag älsklingen och Kaworu på trädäcket, de var fruktansvärt söta ♥

De är så vackra båda två, tror dock Kaworu har dragit lite i älsklingens mössa.

Mössan är för vi arbetade massor i trädgården och det blåste jättemycket innan idag, då är det jobbigt om man får in håret rakt in i ansiktet hela tiden så det var bara smart att ha mössa. Det var inte så varmt hos oss inatt. Det var rätt kyligt. Jag hade min fleecejacka på mig.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0