~Strawberry teaparty~

2010-05-16 @ 11:53:02
Jag är superglad, jag talade idag med ett företag som säljer kläder, de håller på och utvecklar sitt företag lite så jag gav förslag på att de kanske vill sälja min systers märke eftersom det är eftertraktad klädstil.
Gav dem min systers hemsida och de var intresserade.
Så hon skall kontakta dem och de skall eventuellt sälja hennes kläder.

Jag spricker av lycka och nyfikenhet, är så glad för min systers skull, de har det ganska kämpigt pga att det är så svårt på arbetsmarknaden så är glad för hennes skull om det blir något.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Det var faktiskt något som jag ska tänka till nästa gång. Det lät intressesant och jag vill verklige veta det nu själv haha :D

2010-05-16 @ 12:29:38
URL: http://ferhat.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0