~Stackars mig och älsklingen~

2010-05-07 @ 07:24:25
Vi har sovit verkligen uruselt inatt, vi båda somnade hyffsat tidigt men vakande vid kanske 2-tiden och då var vi båda klarvakna, jag vaknade för älsklingen kom upp i sovrummet, han hade somnat till film i soffan. Sen låg vi och pratade om olika saker... Det var lite väl fel att ligga och prata och göra oss så pass vakna, vi låg och vred och vände på oss tills klockan var vid 4 sen gick älsklingen ner till soffan igen för att somna till film, jag låg och läste bra länge i min Kawaii Bento Box recept bok och till slut somnade vi båda fast tyvärr i olika platser, älsklingen låg i soffan, jag låg i sängen..

Nu är vi tvunget uppe tidigt *gråter en skvätt* så vi kan inte sova lite extra... Vi får hit folk från klockan 8 till halv 4 som skall rensa avloppen hos oss, så det kommer bli en lång dag som tyvärr betyder att Kaworu får sitta i koppel hela dagen.


Tyvärr märkte vi nu också att det kommer regna (19 mm) imorgon på Båstads golfklubb där bröllopet skall hållas, stackars älsklingens syster och hennes fästman.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0