~Sliten och trött~

2010-05-11 @ 19:29:07
Jag är extremt sliten idag, när jag kom hem var det först att börja plocka och städa, sen lagade jag mat till mig, gick ut med Kaworu på lite längre promenad och sen fick han i sig mat.
Han ville inte lämna min sida när jag kom hem, han var rädd att jag skulle försvinna som jag gjorde imorse. Så när jag satte på mig jackan började han yla och pipa, trodde jag skulle gå ut utan honom men han skulle ju följa med.

Nu är jag helt sliten och har tänkt ligga i soffan och titta på Top Gear. Sen diska upp efter mig, kan ju inte lämna disk till älsklingen som är min, det är ju inte sådär jättesnällt direkt ♥
Sen Ska jag sova om jag inte somnat i soffan före. Men ska försöka vakna till inatt så jag och älsklingen kan fika lite under natten.

Ursäkta om uppdatering kommer vara låg nu de närmsta dagarna men har ju precis börjat nytt jobb och sover hemskt hemskt dåligt om nätterna så jag känner mig så sliten och trött att jag hellre lägger mig ner och sover och struntar i allt, men jag måste ju äta och gå ut med voffsingen.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0