~sex and the city~

2010-05-28 @ 19:34:15
Jag lyssnade på radio idag på jobbet som de andra dagarna, först en sak som chockerade mig, de sa på trafiknyheterna att en buss kolliderat med en lastbil, jättehemskt, men jag hittade inget om det i nyheterna, det jag hittade var att på just den vägen kring den tiden kolliderade en personbil och lastbil. fortfarande hemskt men lite "bättre" att det inte var en buss. Så många fler som blir drabbade, personen som var i personbilen hamnade på sjukhus så det är bra det i alla fall, då vet man de överlevde. Men ändå lite klantigt att säga buss istället för personbil.

Det andra var att de har haft från klockan 14.00 sex and the city-tema eftersom film nummer 2 kommer. så jag har sett halva första säsongen här hemma, gjort saker samtidigt för att vara nyttig självklart.
Men så trevligt, önskar jag hade några tjejkompisar som kunde träffas när helst vi vill och diskutera. Spelar ingen roll vad man diskuterar, oavsett har man trevligt tillsammans.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Ja! Men flytta hem till oss igen!! VI saknar DIG!! Vi kan sitta vi fyra och leka sex and the city! Lovar!

2010-05-28 @ 19:41:04
URL: http://chayachan.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0