~Robin Hood~

2010-05-14 @ 09:22:38
Robin Hood är svaret, vi var på bio och såg den nya filmen Robin Hood med Russel Crowe.



Jag gillade filmen, det var lite jag reagerade på men eftersom många inte sett filmen än så vill jag ju självklart inte förstöra något, men skulle faktiskt rekommendera att se den. Den är inte som de andra i mängden.

Så nu ska jag lösa gåtan åt er, det var dock lite tråkigt att jag inte fick in några gissningar, men ni kanske tänker hemma istället ♥

1. Vatten, Dansa, Cup
Svar: Kevin Costner
2. Romarriket, Mattegeni
Svar: Russel Crowe

Kevin Costner var aktuell på 90-talet för Robin Hood Prince of thieves och nu är Russel Crowe aktuell i Robin Hood. Där var gåtan. Jag tyckte det var en rolig och klurig gåta men var sur på älsklingen för jag tyckte den var hemskt svår.. dock nummer 2 greppade jag egentligen ganska snabbt.. Men eftersom vi har väldigt kort om pengar så trodde jag inte vi skulle dit, men älsklingen hade speciallösningar ♥

Kommer göra nytt försök idag med att lägga upp bilder från de senaste dagarna ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Robin Hood; Prince of Thieves med Kevin Costner var inte aktuell på 80-talet. Den spelades in 1991.



Jag vill också se den nya Robin Hood.

2010-05-14 @ 11:34:53
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0