~Regnig onsdag~

2010-05-12 @ 09:43:50
Jag var så trött imorse när jag gick upp, phu, det var inte skoj. Jag drog mig bokstavligt talat upp, men efter att jag fixat håret till en inbakad fläta så började jag bli pigg.
Testar lite annorlunda klädstil, har på mig mina vanliga "kostymbyxor", svart tubtopp och en vit bolero till. Känns lite off men, bara att testa sig fram eller hur?!

Det regnar jättemycket här i Lund, inte skoj.

Men jag är i alla fall inomhus idag.

Hoppas ni har bättre väder hos er ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: simone

Tjoho söta ariena! Vad har du för dig för mysigt? Jag testar lite skönhetsprodukter och dricker smoothie ^

2010-05-12 @ 10:59:54
URL: http://fattybom.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0