Rätt härlig idé, om jag förstår det rätt s...

2010-05-17 @ 07:43:10

dsc00642 (MMS)

Rätt härlig idé, om jag förstår det rätt så är det ett tåg med sjukvård ombord detta gör det möjligt att de som är sjuka och vill till sjukhuset i sin stad har möjlighet till det. Alternativt så kanske de som är sjuka och vet de inte har långt kvar kan åka genom sverige och njuta av landskapet. Fin idé! Jag hade kanske behövt prata med dem, tog mina mer vattentäta skor som har klack, halkade två trappsteg på raken samma fot >.< så har ont i min fot


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Dumma trappa!



Hoppas foten känns bättre. *det var inte samma fot som du hade ont i tårna va?

2010-05-17 @ 09:00:06
Postat av: lillan

sv: okej ska tänka på de:D kanske gör en ny fotto tagning där jag använder ditt råd? vi får se;)

2010-05-17 @ 14:54:44
URL: http://victoriahemby.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0