~Oops I did it again~

2010-05-22 @ 00:19:47
Ojojdå..

Jag hade huvudvärk och ont i magen så jag tänkte vila i soffan..... >.> My bad, jag somnade runt 9 och vaknade för 20 minuter sedan. så nu är det bara att sätta igång och diska upp efter sig.
Får dammsuga och moppa imorgon.

Älsklingen kommer hem snart.. funderar på om jag ska baka något litet till honom, men vi har inget socker alls hemma så det blir ju inte så gott då ju.

Just nu känner jag mig matt, väldigt matt, men det är ju för jag i princip är yrvaken ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Nina

Sv: tack så mkt :D jag mår bättre nu som tur väl :)



PS: jätte fina smycken , så gulliga! ^^

2010-05-22 @ 18:17:52
URL: http://niniskanin.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0