~Morning musumes nya singel~

2010-05-01 @ 20:44:05
Släpps 9:e juni men jag har hittat ett litet försmak på youtube.

De senaste singlarna har varit lite mer "sexiga" och lite mer fart i dem på annat sätt, denna är mer romantisk och söt, så de kommer ändra stilen nu igen förmodligen. De brukar försöka komma in på den söta stilen, de hade först lite mer vuxna låtar i början när de började sjunga, (det är flera "generationer" sedan dess, inga av orginalsångarna är kvar i gruppen) Sen under en period så var det väldigt gulligt och sött.

Sen gick de in igen i spåret med lite mer sexigt och vuxet, ibland försökte de komma in med låtar som var lite mer söta men de blev aldrig några "hits" så de gick åter in i det sexiga, får se om denna fungerar. Jag är inte helt såld för den. Men får se, har bara lyssnat på den en gång.


♥Lämna åsikt♥
Postat av: Denise[O R D & F O T O] (gör även gratis bloggdesign)

Hej, skulle du kunna vara snäll och rösta på mig här http://conler.se/2010/may/veckans-blogg-finalister.html JAG ÄR NUMMER TVÅ! Skulle bli så himla glad om du gjorde det och då får du en länk och chansen att få 200 besökare till! Rösta gärna en gång per dag, tävligen avslutas på tisdag!

TACK I FÖRHAND!

Ha en underbar kväll

Kram Denise

2010-05-01 @ 22:40:44
URL: http://photobydenise.se

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0