~Mamma-mat~

2010-05-28 @ 17:37:35
Jag vaknade imorse och såg strålande solsken, jag blev på plötsligt bakhumör så jag gjorde snabbhavrekakor och tog med mig till jobbet, det var lite stressigt men hann med det mesta jag skulle på morgonen trots det.
Det var stressigt på grund av bokslut. Men det var uppskattat med lite fika till jobbet.

Jag satt vid skrivbordet och åt lunch så jag kunde sluta 30 minuter tidigare. Jag mötte min mamma på stationen, hon fick 4 kakor och jag fick lite korvstroganoff med ris av mamma ♥
Så idag har jag ätit mamma-mat ♥
Kaworu var jättelycklig när jag kom hem, har fått miljoner av pussar.

Älsklingen slutar jobbet tidigare idag så jag ska ta Kaworu på en promenad så ska vi möta honom på vägen hem ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0