~Läskigt värre~

2010-05-01 @ 19:55:40
Jag hade precis varit ute på promenad med Kaworu, vi hade kommit in och han blev av med kopplet, då märker jag när han kommer in i ljuset att han har en ca 1 cm stor geting som var orange svart istället för gul svart (nej det var inte en humla, det var definitivt en geting) den klättrade omkring i Kaworus päls, jag tog tag i hans halsband och drog ut honom på gården och tog en liten pinne och petade under getingen i pälsen så den skulle flyga iväg, detta var för den försökte klättra in djupare.

Den flög iväg och det var bara allt för väl att Kaworu klarade sig utan att bli stungen, stackars lilla krake om det hänt, då hade jag inte skrivit här, då hade jag varit på djurakuten med stackar'n.

Här kommer en låt med fruktansvärt bra budskap, den är väldigt vacker.

Random sökning på youtube.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0