~Kawaii bento Boxes~

2010-05-07 @ 11:56:08
Jag var lite knas som trodde att de skulle vara här hela dagen idag men tydligen skulle de inte vara här hela dagen.
Jag och älsklingen har hunnit dammsuga och moppa och rengöra borden innan de kom, jag hann också rengöra toaletten på nedanvåningen. Det kändes skönt att få rätt på allt i hemmet.

Vi städar för vi vill ha fint här hemma när jag och älsklingen kommer hem efter bröllopet.

Har suttit mycket med min underbara Kawaii obento recept bok..

Schemat jag har ordnat genom att ta inspiration från boken och kylskåpet.

 

Bilder från boken

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Om ni vill kan jag lägga upp ett av recepten ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: michelle

Åh vad mycket man kan göra med mat, vart kan man köpa en sån bok? :)

2010-05-07 @ 14:29:03
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0