~Kan ni lösa gåtan~

2010-05-13 @ 15:17:42
Jag är jättesur på bloggen just nu, Jag hade massvis med bilder jag hade tänkt lägga upp och inte en enda fick jag lägga upp.

Stod bara "fel på sidhämtningen"


Ibland avskyr jag internet *skratt*

Jag och älsklingen har mestadels myst och tittat på anime hela morgonen, älsklingen somnade i soffan inatt till anime och vaknade inte förrän jag kom nerför trappan halv tio imorse, Jag sov som en stock ♥ Så för en gångs skull så har jag sovit ut *njuter*

Vi har ätit hemmalagad sushi, har flertalet bilder att visa ♥

Inatt fick jag min present av älsklingen, det var en cdskiva med Sarah Brightman där hon sjunger låtar från mina Andrew Lloyd Webber favoriter ♥
Håller på och fixa iordning mig, Jag och älsklingen ska iväg idag.

Igår gav han mig en gåta om vart vi ska... Se om ni kan lösa den ♥

1. Vatten, Dansa, Cup
2. Romarriket, mattegeni


Alla i 1:an har en gemensam nämnare och alla i 2:an har en gemensam nämnare, får se om ni kommer på det. Jag kom på en del av det vid 9 och sen resten inatt.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0