~Golftur~

2010-05-16 @ 20:56:11
Pappa ringde innan och frågade om jag ville med ut på en längre promenad när han spelar golf. Sist så fick Kaworu fästingar men nu tänkte jag, Kaworu har inte fått en längre promenad på hela veckan, han har fått promenader, men inte tillräckligt långa.
Det var blött i gräset så jag visste att fästingarna inte är lika mycket på hugget då. Men jag sprayade Kaworu med balsamspray före, då luktar han "illa" enligt fästingarna. När vi kom hem var han superblöt och superkall och skakade, stackarn. Jag skakade av köld jag med. Så alla kläderna åkte i tvätt och på med nya torra.

Badade och borstade Kaworu. Av någon anledning så skakade Kaworu mycket efter han blivit tvättad så jag tog fram hårtorken, för första gången var han inte rädd för den, han la sig ner och vilade när jag blåste honom och sen bäddade jag i honom under täcket så nu ligger han nästan torr och sover inne i täcket i soffan.

När pappa spelade fick jag testa att slå, den gick jättesnett och ca 200 meter kortare än pappa.
Jag sitter nu och äter, har förberett bröd inför imorgon. Satt igång tvättmaskinen och nu när jag ätit har jag tänkt gå och lägga mig och sova.

Är jätteglad för systers skull. hon har tänkt starta eget företag.
Jag har tänkt annordna en länk till hennes företag så ni kan få se hennes kläder ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Anonym

ah så det var därför du försvannXD Hoppas du hade en rolig promenad!

2010-05-16 @ 20:57:40

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0