~Gårdagens mys~

2010-05-01 @ 11:51:27
Jag vet jag inte var så aktiv på bloggen igår.. Jag och älsklingen spelade GTA: vice city igår, Jag tittade mest på, eftersom jag är så dålig på sådana spel.
Vi hade tänkt grilla eftersom jag anser att jag och älsklingen inte riktigt firat att jag fått jobb ordentligt, men eftersom det var så ruggigt väder så bestämde vi oss för att göra hemmalagad pizza ♥
Jag älskar att göra hemlagade pizzor, visst, nu har jag bara ätit pizza ute en gång och det är självklart utan ost.. Det var gott men inget slår känslan av att ha gjort den alldeles själv..

Mitt tips:
Låt degen vara precis från att vara kladdfri när du låter den jäsa och sen när den faller ur bunken så är det som om det är "trådar" som går av. Ta loss det som är kvar i bunken och lägg på degen, mjöla kaveln och kavla ut, då när den varit i ugnen så blir den extra fluffig och helt perfekt.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon på dig... hoppas du har sovit gott!:D

idag så pressenteras vinnaren i tävlingen du har anmält dig på så håll utkik då :D

2010-05-01 @ 12:20:30
URL: http://linnlay.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0