~Fuwa fuwa~

2010-05-15 @ 15:39:05
Jag och älsklingen har städat en massa idag, det är lite kvar som måste fixas men det ordnas ganska snabbt.
Gjorde pannkakor till lunch.
Gjorde även en söt obento till älsklingen, hjärtformade pannkakor, köttbullar, körsbärstomater och apelsinbitar.

Det har regnat klippt hela dagen idag, har superont i halsen, den är helt uppsvullen och bränner, tappar rösten lite då och då, inte så skoj. Är lite hängig pga förkylningen, så ska lägga mig och vila lite ♥

♥Lämna åsikt♥
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Jag har skrivit ett inlägg om hur nyttig frukt och grönsaker är och vad innehållet i de som är så bra för kroppen. Skulle vara tacksam om du kommenterade vad du tyckte om inlägget :). Om din favorit frukt inte står med, skriv då vilken det är så får jag till nästa gång tänka på det :).



Här är direktlänken: http://ferhat.blogg.se/2010/may/frukt-och-gronsak.html

2010-05-15 @ 16:46:35
URL: http://ferhat.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0