~Ensam igen~

2010-05-16 @ 15:55:38
Jag har mailat rätt mycket med systeryster angående om hon skall starta sitt företag. Detta tycker jag är superkul då hon fått tillbaka sin entusiasm ♥ Jag tror det kommer gå bra för henne och ska försöka hjälpa att komma med olika ideer och förslag så hon kommer igång.

Blir helt peppad själv också. Önskar jag var duktig på något sånt, men först och främst så ska jag få in mina pengar från a-kassan så jag kan unna mig lite för en gångs skull, men skall spara så mycket som det går.

Jag och älsklingen har tittat mestadels på Anime idag, vi följer en serie vi bara älskar ♥

Hittade denna på youtube, det är kanske en tredjedel av första avsnittet men den förklarar det mesta viktiga.



♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0