~Dagens roliga händelser~

2010-05-29 @ 22:30:51
Jag har haft en riktigt fartfylld dag idag, jag gick med älsklingen till jobbet, kom till mamma och pappa, strax därefter gick vi runt på marknaden som vi har i Eslöv.
Sen tog jag mig till konserten, min hals gjorde fortfarande ont, jag hostade mycket under konserten och alla låtarna utom La Voix var i min skarv :( så jag ansträngde mig för mycket. Jag brukar annars kunna sjunga även med ont i halsen utan att det påverkar men eftersom halsen är svullen så tar den stryk hur försiktig jag än är.

Jag har inspelat när jag sjöng, kommer visa imorgon.
Jag köpte en väska på marknaden men det kommer också upp imorgon.
Är så sinnessjukt trött, men måste berätta en sak ♥
De sålde jordgubbar billigt så jag har njutit av jordgubbar och ben&jerry - sorbetglass ♥

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0