~Bekymmer eller ingen oro alls?

2010-05-18 @ 21:08:36
Jag skulle logga in idag på Melba och se om min order blivit skickad..

fick upp detta meddelandet:

  • E_NOLOGIN_ACCESS
  • E_NOLOGIN_ACCESS

Detta har kommit upp sen de ändrade utseende och om jag minns rätt plattform där, men jag beställde 2 tröjor därifrån som skall skickas eller ha skickats de närmsta dagarna, detta gjorde mig orolig.
Det betyder antingen att man måste bara återaktivera sitt användarnamn eller så har alla gamla ordrar försvunnit sen de bytte utseende på hemsidan.

lite nervös är jag, får förhoppningsvis svar snart.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: ¨chaya

skicka mail till dem, eller ring. lättast så! så slipper du sitta och vara orolig och få magbesvär=S

2010-05-18 @ 21:52:57

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0