~Bakning~

2010-05-11 @ 23:17:47
Fick höra idag att på onsdagar fikar min arbetsgrupp och de hinner inte fixa iordning något speciellt för min allergi, så de undrade om jag kunde baka lite till mig till imorgon. Och bakgalen som jag är så självklart sa jag Ja ♥

Gör tigerkaka, hoppas den blir bra.

Jag har sovit någon timma i soffan, men är lite utvilad, sen så ska jag göra kaffe och te och jag och älsklingen ska fika lite och smaka kakan. Men sen ska jag lägga mig i sängen och sova ut tills imorgon när jag ska gå upp och haha nåde älsklingen om han väcker mig mitt i natten igen, jag kommer inte klara av att väckas mitt i natten vareviga natt och inte kunna somna om och sen må fysiskt dåligt och känna mig utmattad. Då kommer jag inte klara av mitt yrke och behöva arbeta med något annat och det vill jag inte göra.

Det är inte så att älsklingen direkt väcker mig med flit men han somnar i soffan och när han väl vaknar och går upp och lägger sig i sängen och då låter det rätt mycket i trappan, när han kommer in så slänger han kläderna på sängen och allt det tyvärr väcker mig.. sen kan inte jag somna om och om han själv inte kan somna om så har han ibland börjat prata med mig :/ Det går inte att hjälpas men hoppas det slutar snart så vi båda får bättre sömn. Min teori är att han somnar för länge i soffan.

Har av någon anledning ont i min hals, den är hemskt svullen och röd och bränner.. är jag på väg att bli förkyld?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0