~Bakarglädje~

2010-05-23 @ 20:21:54
Jag bakade bröd imorse, hade glömt fixa igårkväll. så jag bakade något som kallas "Rosenbröd"

De var jättegoda, men jag råkade misslyckas lite med jästen så den jäste inte fullt som den skulle

 

Dock gjorde detta mig riktigt baksugen, så jag bakade vetekrans.

Den var jättegod.

 

Men jag mitt baksug var tyvärr inte slut ännu...

Jupp, sockerkaka med chokladdekoration, men tyvärr, jag är van vid choklad som har 70-80% kakao, men denna har inte alls den procenten, den har 50% om jag minns rätt, det gjorde att den var mer "lös" än vanligt så därför är det tjockare linjer och mer rinnigt.

Men det var gott i alla fall, smakade inte lika mycket kakao.


♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0