~At last~

2010-05-17 @ 18:17:44
Jag är äntligen hemma igen efter en ganska tuff arbetsdag. Det var mycket att koncentrera sig på och efter halva dagen fick jag en huvudvärk som försökte spränga sönder mitt huvud. Inte skoj.
Har precis lagat klart lite mat - Spaghetti och köttfärssås.
Så gott, men nästan lite obehagligt varmt.

Hur har ni haft det idag??

Tittar som vanligt på mitt favoritprogram Top Gear.
tittar på en av deras "cheap car challanges" det är att de får en låg summa med pengar och ska köpa en begagnad bil som får gå igenom massvis med olika test, som att maxa hastigheten på en bana, det är väldigt roligt dem bitarna, rekommenderar det verkligen, jag var inte superförtjust i bilprogram tidigare men denna är jättebra!!!

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0