~As far as I know~

2010-05-24 @ 20:12:35
Jag har varit igång med full rulle idag, är väldigt trött nu.
Åkte till jobbet tidigare och åt frukost vid skrivbordet, för att kunna sluta lite tidigare.
Sen på vägen hem så stannade jag förbi och handlade, har lite på bild som jag kommer lägga upp om en liten stund.
Fick mat hos mamma, sen åkte vi hem till mig och älsklingen, älsklingen jobbade tyvärr, men jag visade stolt upp vårt trädgårdsarbete och allt som blommar.
Sen fikade vi (Kaworu var överlycklig för jag var äntligen hemma, han hade dock fått gå ut emellan) åt av mina kakor jag bakade häromdagen.

Nu försöker jag plocka men är väldigt stirrig i huvudet då jag har mycket att stå i för tillfället, har lite viktiga saker jag verkligen måste ta tag i men det kan skjutas upp till imorgon, men endast till imorgon. Nu ska jag göra ugnspannkaka till morgondagens obento som kommer få in en bild senare idag också.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0