~Äntligen hemma~

2010-05-02 @ 13:28:51
Nu är jag äntligen hemma, fast det var en trevlig promenad så är det ändå skönt att komma hem, dock var det synd om Kaworu, det var så många svängar hem (pappa råkade åka fel) så Kaworu kräktes tre gånger i bilen, stackars lilla sötnosen ♥
När vi kom hem hjälpte pappa att hålla Kaworu så klippte jag klorna på honom, råkade tyvärr klippa för långt in på nån så pulpan gick sönder och han blödde, men vi fick i alla fall alla klorna klippta och han hatar mig inte.

Vi har ett specialpulver hemma som är till för sår på djur och människor, det gör att blodet stelnar så man slutar att blöda, det är jättebra vid sådana här tillfällen som när man kommer för långt in i klon..


Men jag tycker verkligen synd om honom.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0