~Allt ni ville veta om mig~

2010-05-12 @ 18:50:53
Nu har jag äntligen tid att svara på alla frågorna ♥

Fick många frågor men från få personer *skratt* Men det är ju min första frågestund.

Ninis
1. Var ser du dig själv om fem år?
Oh, det var faktiskt en ganska rolig fråga, Jag ska ha hunnit åka till Japan en gång till, Fast jobb, Fått rätt på det som behövs ordnas i huset (inte renoveringar) samt förmodligen ha en liten tvåfotig sak springande omkring i hemmet.
2. Har du någon/några favoritfilm/er?
Oj oj det var svårt... Jag vet några jag gillar extremt mycket som Interview with the vampire, Planet Earth, Lion King, Princes and the frog gillade jag också massor och Avatar... Det var jättesvårt.
3. Favoritmusik?
Japansk popmusik, för ett tag sen skulle jag säga rock (jag kan inte genre så sammanfattar det *skratt*)
4. Favoritskådis?
Hmm det var lite enklare, Russel Crowe är en, Denzel Washington är en, Johnny Depp är en.... Kan inte komma på mer nu..
5. Favoritfärg?
Hmm Det var svårt, kanske rött eller blått?? Fast har skaffat en fascination av ljust rosa..
6. Absoluta favorit klädesplagg?
Min svarta lolitaklänning jag köpte i Japan
7. Favoritstund på dagen?
När jag lägger mig i sängen när jag är trött på kvällen, det är en sådan härlig känsla att lägga huvudet mot kudden och blunda när man är jättetrött.
8. Favoritdoft? (Behöver inte vara parfym jag menar nu...)
Nytvättade lakan (ni vet när man lägger sig i sängen och känner doften av rena och fräscha lakan.
9. Vad har du för livsmål?
Trygghet i min ekonomi, supersjälvförtroende och dela resten av mitt liv med min älskling.
10. Vad drömmer du om att kunna göra?
Förlova mig och gifta mig med älsklingen, nu ska jag bara få honom att gå med på det.

Chaya-chan
1. Har du någon som du ser väldigt mycket upp till? en förebild kanske?
Jag har alltid känt att den jag sett upp till mycket är min morfar. Han dog tyvärr 1991. Men han var en stor man.
2. hur var första dagen på det nya jobbet? händelserikt?
Mycket nya intryck, mycket nytt att lära sig och 60 nya namn och ansikten att få ihop.
3. Hur går det med joggingrundorna? Känner du att du fått bättre kondition redan?^^
Faktiskt, jag kände det gick bättre, men sen bröllopet och jobb så har jag inte joggat, men har tänkt jogga imorgon om vädret tillåter.
4. (VARFÖR har nina tagit alla lätta frågorXD)
För hon var snabbare att fråga frågor på frågestunden.
5. *från syrran; du som har pluggat ekonomi, tror du på en ny finanskris, hur tror du krisen i evroländerna kommer påverka sverige? *jättebra fråga tycker jag^^*
Jag tror vi kommer få en finanskris åt andra hållet under antingen året som kommer nu eller nästa. Men det beror ju på vad man tittar efter, jag går ju på egen "logik"
6. även den från både mig och syrran Skulle du, om du fick chansen våga vara med i melodifestivalen?
Haha Ja det hade faktiskt varit skoj, det hade varit en rolig utmaning.
7. ........eh.... erhm... *har du kidnappat min hjärna? för jag VET att den kom tillbaka från nordpolen efter skolan tog slut men jag lovar, det känns ganska tomt just nu....
Nej tyvärr jag har inte kidnappat den, kanske ninis gjorde det?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

hahah tack för svaren^^

2010-05-12 @ 20:54:44

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0