~Whipped~

2010-03-17 @ 12:39:29
Phu, håller på med träningen och det är riktigt jobbigt, men känns jättebra för kroppen!!
Jag gjorde misstaget i början, de använder sig av vikter så jag använde mig av stavarna till älsklingens vikter....



....Var slut i armarna, kändes som gummi, tips. Använd inte vikter när du inte är van vid att träna!!
Dock så kändes det inte som träning utan så tog ½ kilo vikterna som tillhör älsklingens vikter och det kändes inte alls lika jobbigt. Men det är träning som får varenda muskel i hela kroppen att träna.

Tror jag kommer att göra denna som de uppmanar, 3-4 gånger i veckan för tror att det kommer verkligen hjälpa några kilon att gå neråt!! Har än så länge inte tränat alla tre olika programmen, men de är långa, 1 timma per program så kanske gör en gång var per vecka. Får se hur det blir.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Emelie <3

Det var så lite så (:

allt bra med dig?

2010-03-17 @ 13:31:27
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Nina

Sv: Inte nödvändigtvis. Jag kom ju igång ganska bra idag med nyttig mat. Ska undvika pasta, ris och sånt tänkte jag och ersätta det med broccoli istället. Och istället för läsk ska jag dricka varm eller kall citronmelisste. Har märkt att suget efter sött försvinner när man dricker den.

2010-03-17 @ 14:22:02
URL: http://mittlivsomcatty.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0