~Träningsdags~

2010-03-25 @ 21:30:36
Jag har ätit upp för en liten stund sen och har fixat räkningarna som kommer dras inom ett par dagar. Så nu har jag tänkt att jaga ifatt Kaworu och borsta honom lite och sen ska jag träna ^.^ Eftersom jag farit runt idag så kanske jag inte tränar hela 50 minuter men gör så gott jag kan, klockan är ändå rätt mycket och jag har hållt igång rätt mycket idag. Sen har jag en hel klädhög att fixa iordning T_T Vi tvättade häromdagen och det hänger fortfarande på torkstället XD


Fick besked idag att jag ska få tillbaka rätt mycket pengar från skatteverket ♥ Well, mycket för att vara arbetslös i alla fall. Så jag är jättelycklig, när jag får dem så ska jag lägga undan allting till en kommande Japanresa. Jag och älsklingen ska hårdspara så fort jag börjar få en inkomst så vi kan åka till Tokyo om förhoppningsvis 2 år, då ska vi åka på gränsen mellan mars och april runt min födelsedag, 3 veckor och njuta av Sakurablomningen ♥
Vi vill åka senast om 3 år för sen börjar framtiden bli lite mer "viktig"...
Vi är ändå twenty-something XD nä, jag fyller 24 om ett par dagar och älsklingen fyller 27 i November, men vi är ändå i åldern då man måste börja planera lite mer hur framtiden skall se ut. Vi har en vovve att ta hand om, ett hus att ta hand om och ett liv som måste skötas. Vi har mycket vi måste köpa.. Ex. Datorrummet är inte komplett, Biblioteket är inte komplett. Sovrummet är inte komplett, Ett av badrummen behöver renoveras. Vi behöver köpa utemöbler, blommor till trädgården, Sakuraträd. Vi behöver ordna i Garderoben. Köpa nya kläder då vi knappt har några nya plagg någon av oss. Så båda måste bli flitiga med plånboken.

Vi har stora planer på framsidan av huset. Just nu är det mest plattor och jord. Vi har tänkt ordna med en söt liten framsida med gräsmattor och snyggare plattor. Det är tur en annan har gått Naturbruksskola ♥ Om jag har något att undra över så har jag också sötnosen Chaya-chan vars öra jag våldtar nästan varje dag XD Hon har gått trädgårdsskola så är ännu bättre på sådant än vad jag är.

Haha, det kanske märks att jag är lite motvillig att gå ifrån datorn. Men som ni förstår så har vi många många planer framöver ♥ Älskar att ha något att pyssla med.

Dja mata ne ♥


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

hahahaha, mitt öra älskar dig så jag tror knappast att det räknas som våldtäckt.... Men iaf! Jag skulle inte ha något emot att hjälpa till med trädgården! Jag vet hur man lägger plattor med^^



Och jag ska MED till Japan om 2 år. Vi ska spara HELA mitt CSN så hotell och flyg och mat är iaf klart när det är dags att åka^^

2010-03-26 @ 09:50:44

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0