~Träna och dansa~

2010-03-06 @ 17:40:08
Jag är precis på G för att träna zumba, ringde först upp mina vänner då de hade sökt mig, Catty hade skadat sig på sin arm i badkaret stackarn.. och jag råkade skapa liten diskussion mellan chaya och hennes pojkvän..
Njae, kanske egentligen inte mitt fel, men de höll på och sorterade tvätt och hade lite bråttom och när jag ringde så började vi prata och då blev han sur på henne för hon pratade med mig. Inte bra..

Jag hade tänkt att träna zumba först, sen hade jag tänkt testa något nytt, tänkte ha igång "dance shot" av morning musume låtar och försöka hänga på i dansen och lära mig den ^.^
Kan vara något nytt att testa.

Denna hade jag bland annat tänkt mig - Morning musume - Onna ga medatte naze ikenai




♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0