~Today so far~

2010-03-11 @ 10:27:50
Än så länge har jag hittills ätit frukost, sett lite på anime och nu har älsklingen gått till jobbet och jag tittar på Top Gear.
Har tänkt ordna så jag går min promenad klockan 12. Skall ringa en kompis och prata ^.^ Egentligen kan jag inte ringa i min mobil T_T jag väntar ju lite på att nån skall ringa för en eventuell intervju XD hopefully.
Om de ringer och jag pratar i telefon så får de inte upptagen-signal i örat, de kommer till min telefonsvarare...





...som är på japanska.... kanske inte det bästa om man vill få ett jobb!? vet jag "borde" byta min telefonsvarare under tiden som jag är arbetslös men samtidigt så är jag väldigt stolt över den och vill inte byta.


Hur skulle ni gjort?

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0