~Tillbaka från stan~

2010-03-07 @ 14:00:20
Jag har precis kommit tillbaka från stan, är lite trött XD
Men det är för när jag kom hem till mamma och pappa för att lämna busskortet så såg jag att disken inte var gjord och det var stökigt lite här och var, blev lite tjurig på pappa, det är nämligen han som stökat till det så dant, han har varit i lägenheten i en vecka medan mamma var kvar i Norrköping.
Fick dåligt samvete om mamma skulle komma tillbaka idag och behöva diska och städa, så gissa vad jag gjorde ^.~

Alldeles riktigt, jag diskade, plockade moppade golvet (för familjens hund är allerigsk mot dammkvalster så försökte få bort dem), Pappa hade fyllt mammas säng med papper, böcker och pärmar så jag bäddade deras sängar, flyttade på två skåp (de var lätta, de tillhör ett rätt stort möblemang men bara underdelarna är i Eslöv och de stod ivägen för matbordet så jag ställde dem mot väggen istället bredvid tv'n) dekorerade dem med duk och prydnader. Sen var jag iväg och handlade och kunde inte låta bli, de hade bett mig köpa bröd men förutom bröd så köpte jag en bukett med tulpaner, prydnadsäpplen och "nätbollar" som dekoration.

Jag har tagit kort på tulpanerna och dekorationen jag fixade med äpplena och bollarna. Skall lägga upp det senare när jag själv fått i mig lite mat.
Tog mig hem efter jag fixat i deras lägenhet och det är rätt skönt att vara hemma XD
Hoppas de blir glada av det jag gjorde för dem. Har berättat lite, som att jag skulle diska, bädda och moppa, ville ju inte pappa skulle gå in med smutsiga skor. Bytte även vatten till Mellie, hon har inte varit där på en vecka så då är ju vattnet inte världens mest hälsosamma ^.^

♥Lämna åsikt♥
Postat av: jiffi

oj vad långt hår du har :o

2010-03-07 @ 17:28:34
URL: http://jiffi.blogg.se/
Postat av: jiffi

haha okej! =D

tack du! (:

2010-03-07 @ 18:34:00
URL: http://jiffi.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0