~Tillbaka från kören~

2010-03-19 @ 20:50:10
Håller på och ska diska det sista jag inte hann innan jag gick. Ska också laga mat till älsklingen när han kommer hem ♥ Det blir dock lite enkel mat för vi har knappt något i frysen/kylen.

Dock tack vare ett sms från Ninis så har jag bestämt jag ska avsluta kvällen med ett varmt bad. Älsklingen har precis köpt andra säsongen med Big Bang Theory så vi kanske ser på det under tiden XD Fast han kanske inte känner för att bada, då kanske han är vid datorn och jag läser eller nåt.


Bilden är hittad på Googlesökning.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Sara

Vart kommer de coola kläderna du har på dig i headerbilden?

2010-03-19 @ 22:09:54
URL: http://www.februaritjej.se
Postat av: chaya

Dock^^



Du överanvänder det ordet lika mycket som jag görXD YAY! Dock borde vi tänka på detXD fast jag tycker att det är gulligt....

2010-03-19 @ 23:56:18

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0