~Tillbaka från Alice in wonderland~

2010-03-04 @ 22:54:43
Nu är vi tillbaka, har hämtat Kaworu från vovvevakt (pappa) och har äntligen kommit hem
Det var en jättebra film ♥ Gör inget att vi inte såg den i 3D, hade faktiskt varit ganska obehagligt tror jag XD Vill inte ha ett piano i huvudet.

Jag och älsklingen åt på en fin restaurang före bion - royal thai, de har superbra service och jättegod mat. Av rent misstag så beställde jag exakt samma maträtt som förra gången vi åt där, då var vi och såg Harry Potter and the half-blood prince.

Efter bion så fikade vi på espresso house, de hade slut på sojamjölk så det blev grönt te, fusk-grönt te egentligen, det var mango, passionfrukt och vanilj tillsatt. Älsklingen njöt av en god mocca latte på riktigt vis.

Ska duscha och tvätta håret.
Hade funderingar på att möjligtvis följa med pappa till norrköping imorgon, innan kändes det som att det lutade mot att jag skulle åka, men eftersom jag inte skulle ha tid att åka in och hälsa på vännerna och vi bara ska förbereda inför säljandet av deras hus så känns det som helgen skulle bli stressig...

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0