~Sunday blues~

2010-03-14 @ 13:14:33
Har ätit frukost och övat hiragana och börjat träna lite på katakana nu på morgonen ^.^ Det är riktigt roligt att lära sig nytt ♥

Janicka har kommit hit så vi spelar på super nintendot just nu ^.^ Provar älsklingens nya inköp - Addams, Aladdin och lite fler spel.

Idag känner jag mig väldigt förvirrad i mitt lilla huvud... är hemskt orolig inför imorgon, första gången jag träffar pappa sen diskussionen bröt ut T_T vill inte att han tar upp det, är nervös hur han kommer bete sig mot mig, antingen som om inget hänt och är trevlig, eller så kommer det vara jättestelt eller så kommer han vara sur på mig och inte vilja prata...

Hur skulle ni göra?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: DAGA

svar: hehe, okej, tack så mycket! tack för tipset också, kanske ska ta och prova det! ^-^

2010-03-14 @ 13:31:01
URL: http://dagakarlsson.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0