~Spetsmuffins~

2010-03-23 @ 19:54:49
Pappa och mamma skulle komma hit idag på fika eftersom de ändå skulle komma och vi skulle bogsera saab'en till garaget och de skulle ta mazda'n hem... Så jag diskade finservisen jag fått av mamma och pappa, det är mormor och morfars första teservis.

Sen började jag baka spetskaka. Fast i muffinsformar!! Jag var glad att baka och att kunna hjälpa med bilen, men pappa var den enda som dök upp, mamma var lite för trött. Inte konstigt eftersom hon spenderade 2 timmar på Skopunkten med mig och sen paniken hon fick när bilen dog. Stackars Mamms ♥
Pappa behövde komma hem och arbeta med bokföring så han kände inte för att stanna och fika, hade mamma varit med så hade de nog stannat dock.
Men jag hade redan fixat ihop det mesta av smeten så jag var ju tvungen att baka klart så nu sitter jag och har en "själv-fika"..

Lägger snart upp receptet men här kommer en bild:


♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

Mysigt gott^^



*Vill smakaaa!

2010-03-23 @ 21:09:13

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0