~Solen skiner snön är borta~

2010-03-25 @ 08:53:40
Solen skiner, det är jättevarmt ute, jag var ute med Kaworu och hade bara t-shirt på mig och det enda som gjorde att jag frös var när vinden ven förbi. Det är jätteskönt i Skåneland ♥
Våren är här ^.^

Jag och älsklingen skall sätta oss och äta frukost nu och jag ska försöka fixa iordning brevet till Chaya-chan.
Sen så fort frukosten är klar så ska jag antingen ringa Ninis eller Chaya eller lyssna på musik och bara njuta av solen för jag ska spänna fast vårt staket så Kaworu kan vara lös ute på trädgården utan att smita. Yes!!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: chaya

*väntar otåligt på sitt brevXD



...Det är orättvist... vi har höst...

2010-03-25 @ 09:51:44
Postat av: moa

Hejsan! Ville bara meddela att du ligger på tredje plats i min bloggtävling nu!

Du har fortfarande 17 dagar på att få fler röster, lycka till! :)



Kram från moathemoses.

2010-03-25 @ 11:08:39
URL: http://moathemoses.blogg.se/
Postat av: Ludde

Fan vad mysigt!:)



Sv: Haha nej det är inget för mig, jag gillar när det blir snyggt:D men har ingen aning om hur man gör:P

2010-03-25 @ 11:55:19
URL: http://garcons.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0