~Ska man tro allt man läser?~

2010-03-17 @ 16:49:53
Jag läste på en random blogg att de fått reda på att Foki tjänar 30 000 kr på sin blogg genom bara 10 inlägg... Hon har ju själv sagt att hon bara tjänar småsummor så egentligen vill man ju hellre tro på vad Foki säger eftersom hon verkar tro på ärlighet, men när man tänker efter så addar det ju upp egentligen, hur annars har man råd att vara i thailand i en månad och sen strax efter åka till japan i två veckor och bo på dyrt hotell i shinjuku.
Sen samtidigt handla så mycket som hon gör....

Dock tycker jag hon borde vara ärlig om hon tjänar så mycket för många ungdomar läser hennes blogg och det är inte så bra att visa att hon som student och inte tjänar så mycket pengar på bloggen men ändå har råd att åka på långa resor och handla väldigt mycket, det tror jag gör ungdomarna lite mer slösaktiga.

Misstro mig ej, jag läser Fokis blogg var dag, skillnaden är bara att jag är lite mer vuxen T_T Är ju 4-5 år äldre så vad kan man vänta sig?!

♥Lämna åsikt♥
Postat av: emma.

jag tror hon tjänar max 15000 :P

2010-03-18 @ 07:06:52
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0