~Shopping~

2010-03-07 @ 23:39:54
Här kommer lite bilder och priser på vad jag handlade idag ^.^

Brevpapper - 20 kr

Framsidan på fodralet

Kuverten, dock döljs den lilla nallen lite.

Ovansidan på själva skrivpappret

Nederdelen på själva skrivpappret.

 

Brevpapper - 10 kr

Förpackningens framsida, den lilla pinnen är en jättesöt penna med nalle på, Kaworu har redan bitit sönder den T_T Men det är sött brevpapper.

Bild ovanifrån, då ser man den söta rosetten och lite hur pappret ser ut, man ser kuverten längst bak och det ser så ut på pappret bara att det är en bild på nallen på både kuvertet och brevet.

Baksidan ^.^

 

Scrapbooking brevpapper - 10 kr

Detta skall fungera lite som scrapbooking om jag förstod det rätt så jag kommer att visa mitt resultat när jag gjort lite med det och hoppas det blir bra XD Tänkte använda detta och göra ett grattiskort till älsklingens mor som fyller år snart, hoppas det blir bra.

 


♥Lämna åsikt♥
Postat av: meriem

förpackningen var supersöt med den dära nallen ^^

2010-03-11 @ 00:57:02
URL: http://meriemjamil.tk

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0