~Shopping och biltrassel~

2010-03-23 @ 15:03:27
Jag var iväg idag med mamma och skulle köpa skor till mig ♥ Tack Mamma!!

Jag har bara ett par platta skor hemma och det är ett par som egentligen är ett par bruna, fula arbetsskor... Med stålhätta!
De är inte behagliga så jag har behövt nya skor länge. Mamma och pappa har haft mycket att göra men idag så åkte vi iväg och jag fick 3 par skor!!
Kommer lägga upp bilder och pris när jag återhämtat mig XD är precis hemkommen.

När mamma och jag åkte hem så stannade vi snabbt till vid netto vilket är precis bredvid oss. Men när vi kom till uppförsbacken mot vårt hem så bara stannade bilen. Mamma fick lite ångest så vi ringde och konsulterade med pappa, han trodde det var något med tändningen.. jag är ingen expert på bilar så jag vet inte vad det är men det var ganska snopet!
Mamma har sin bil i vårt garage så vi gick till den, pappa sa han hade bilnycklarna kvar där...



....Men det var de inte. Så mamma fick gå hem istället.. i blåsten, stackars mamma.
Hon skulle ha missat bussen så det är därför hon inte tog den. Hon hade kunnat stanna kvar här om det inte var för att Mellie (mamma och pappas hund) var kvar ensam hemma.

Återkommer snart med bilder från handlandet.

♥Lämna åsikt♥

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0