~Sanningen om Michael J Jackson~

2010-03-11 @ 19:25:41
Älsklingen var jättegullig och gjorde maten idag ♥ Han har varit otroligt gullig och omtänksam idag, blir lite nervös om jag förtjänar det :/ att han är så söt, men jag uppskattar det jättemycket, hoppas jag förtjänar det ♥

Vi tittar på en konsert med Michael Jackson, från Dangerous-turnén.
Jag började tänka på tiden då jag var ett stort fan av Michael. Jag kanske inte visste alla texterna till låtarna, kanske inte visste hur lång han var eller så men älskade hans musik och hyste hög respekt för honom.
På senare år har jag inte lyssnat lika mycket för kände att han tappade lite av det han var. Som om kändisskapet gick honom åt huvudet.

När han dog fick jag en liten chock, ville inte tro det först.
Men tänkte lite på, det var ju hemskt mycket anklagelser mot honom, pedofileri, operationer i ansiktet, att ha använt krämer för att få vit hy osv.

Innan hyste få respekt över honom, iaf i min närhet, många frågade mig om jag ville de skulle sparka sönder min näsa åt mig när jag sa jag lyssnade på Michael, detta för det är sagt att han opererat näsan. Jag känner inte så många som lyssnat på Michael, men dagen efter han dog så blev hans skivor slutsålda.
Plötsligt hör man hans musik, gamla klassiker och nya, i butiker.
Är detta att ge respekt? Måste man dö för att man skall återfå respekten man förtjänar?
Visst det är ju bra att man som älsklingen sa "kommer i kontakt med hans musik igen" men tycker det är lite hypokrit...lite iaf.

Många dokumentärer har släppts och jag undrar om den verkliga sanningen kommer fram?! Eller är det som med Kurt Cobain, en massa teorier som man tar fram för att börja ett blame-game?

♥Lämna åsikt♥
Postat av: alex

Svar:

Usch ja de där komplexen är hemska!

2010-03-12 @ 03:09:12
URL: http://stockholmshetaste.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0