~Phu slut på träning~

2010-03-17 @ 13:36:56
Nu har jag avslutat träningen, tog som sagt en liten paus för den var 1 timma lång.


Review:

Jag tycker det var en bra träning, upplagd på bra sätt, man har först en uppvärmning, sen tränar man och efter det kommer stretchning. Sen har de lagt till 5 minuters snabbträning för de som känner de inte fick tillräckligt med träning. Själv är jag helt slut och det känns i hela kroppen att jag har tränat. Det kommer kännas riktigt skönt att ta en dusch nu ^.^

Sen ska jag laga mat!! Något med kyckling.
Magen kurrar för jag tränat så mycket.

Träningen är väldigt personlig då det bara är två stycken, i första träningsdelen i alla fall, Den ena är tränaren och den andra är då självklart modellen Kim Kardashian, Man märker de är goda vänner och det känns trevligt att se på det då, Sen dock gör inte Kim helt rätt ibland så tränaren visar vad man lätt kan göra fel, Kim berättar även själv vad hon har gjort för missar tidigare innan hon lärde sig. Även de hon inte kan ordentligt berättar dem mer ordentligt vad man kan göra för fel.

Jag använde mig av Wii fit brädan som step up brädan, det gick dock rätt bra förutom en övning som var lite krånglig, men jag var så himla trött i kroppen att jag inte brydde mig på det. Det var skönt att göra det lite lugnare.

Jag skulle rekommendera träningen. Jag hade gått upp lite i vikt häromdagen, så jag kommer testa denna träningen nu, testa alla tre denna veckan och kommer göra en check up i nästa veckan och se hur det har gått!!
Dock måste jag nog varna (för jag är själv väldigt dålig på att tänka på det) när man tränar musklerna så är det väldigt lätt att man går upp i vikt i början för att muskler väger mer än fett. Dock kommer nog det synas mer i kläderna.


Dock vill jag varna de som är lite yngre eller har en bra kropp men bara vill hålla sig i form. Då ska man inte träna lika mycket som jag har tänkt göra, jag har bara tänkt träna mycket under en kortare period då jag har gått upp lite i vikt och har bara tänkt komma tillbaka till vikten jag hade före.
Dock de som är yngre ska nog ta ett pass i tre omgångar för det är inte bra att träna mycket när man fortfarande växer för då kanske man inte växer som man ska.

Off to the shower.

♥Lämna åsikt♥
Postat av: Emelie <3

Härligt med träning..

Jag skulle också behöva komma igång med täningen men jag orkar bara liksom inte..

2010-03-17 @ 13:45:50
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: HEVE DOSKI -BALTTEBRUDEN!!!!

tack!! det är aldrig försent och ha en tyst minut för de döda. jag hoppas saddam brinner i helvetet

2010-03-17 @ 15:19:57
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: MM

så roligt med träning

2010-03-17 @ 16:00:26
URL: http://mysecreti.blogg.se/

♥Lämna din åsikt här♥:

Namn:
♥Kom ihåg mig♥

♥E-postadress♥: (publiceras ej)

URL/♥Har du blogg?♥:

♥Åsikt♥:

Trackback
RSS 2.0